Δεν πληρώνει ο καταναλωτής όσο το ρολόι είναι στην εγγύηση. Εάν όμως η εταιρία «περάσει» στους πελάτες της πως ΟΛΑ τα ρολόγια είναι καλλιτερο να φτιάχνονται στην Γερμανία (ή Ελβετία), τότε οι πελάτες, ακόμα και να λήξει η εγγύηση, θα δεχθούν να τα στείλουν έξω.
Ομολογώ πως ήμουν ανάμεσα στο 112 και στο 560. Ένας από τους κυρίους λόγους που επέλεξα το 112, εκτός από το «8 DAYS” στα αγγλικά, ήταν η μηχανή. Η ευκολία της και η αξιοπιστία της, εννοώ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μαριε, εκτος εγγυησης τα ρολογια με ΕΤΑ, οπως βεβαια και καποια αλλα, μενουν Ελλαδα στο εδω σερβις.
Μονο εντος εγγυησης πηγαινουν ολα υποχρεωτικα στο κεντρικο- ευρωπαικο σερβις στο Μοναχο.
Σε διαφορετικη περιπτωση θα ηταν εντελως ασύμφορο για τον τοπικο επιχειρηματια να λειτουργει σερβις με απλα ρολο διαμεσολαβητη.
Μαλιστα θεωρειται πολυ καλο το Ελληνικο σερβις, ισως καλυτερο και απο του Μοναχου. Απλα δεν στελνει η Πανεραι ανταλλακτικα για ολα τα ρολογια της, οποτε ειναι μονοδρομος η αποστολη τους εκτος.
Τωρα για το ποια μοντελα μενουν εδω και ποια πηγαινουν Μοναχο - εκτος εγγυησης παντα - ειναι καλη ιδεα, αν μπορεσουμε να μαθουμε.
Sent from my iPhone using Tapatalk