Λογικό είναι πως πλέον κοιτάζουν κι άλλες αγορές όπου οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές.
Καλό είναι να υπάρχουν επιλογές.
Την Panerai σαν εταιρία την χαρακτηρίζει η ιστορία της.
Δεν άλλαξε επειδή βγάζει "dress" και tourbillon.
Απλώς θέλει και τον πελάτη που θα πάρει το complication, θέλει κι αυτόν που η καθημερινότητα του επιβάλλει να φοράει ένα πιο λεπτό ρολόι και η αμφίεση του είναι πιο επίσημη.
Είναι λογικό.
Κι εγώ στη δουλειά μου δεν κάνω διακρίσεις στους πελάτες.
Να πουλήσω θέλω και να εισπράξω